Друк на футболках: огляд популярних технологій нанесення

Брендовані футболки – один з найпопулярніших видів рекламної продукції. Нанесення логотипу на корпоративний одяг вже давно стало звичайною справою для великих корпорацій. Переймаючи цей досвід, і представники середнього та малого бізнесу все частіше звертаються до нашої компанії з запитами на виготовлення футболок з логотипом. Адже це дієвий метод реклами та  спосіб підвищити лояльність до бренду. Є різні методи нанесення зображень. Вибір найбільш відповідного залежить від багатьох факторів, серед яких: матеріал виробу, обсяг тиражу та кількість кольорів логотипу чи малюнку.

Цифровий (прямий) друк

Даний метод ґрунтується на прямому переносі зображення, при використані інноваційних технологій – текстильного принтера. При його застосуванні відсутні проміжні етапи, що значною мірою дозволяє прискорити процес. Однією з переваг прямого друку є висока деталізація та фотографічна точність зображень. Також нанесення можна зробити на виріб з будь-якої тканини. Це найзручніший спосіб виготовити невелику партію продукції або одиничний екземпляр. Серед недоліків слід зазначити високу вартість витратних матеріалів та низьку зносостійкість. 

Сублімаційний друк

Дана технологія передбачає відтворення зображення на спеціальному папері, а потім під впливом температури перенесенню його на виріб. Крім текстилю, цим способом можна брендувати чашки, тарілки, значки, брелоки – колір зображення виходить дуже яскравим та стійким. За рахунок цього він широко використовується в галузі виробництва рекламо-сувенірної продукції. Якщо говорити про одяг, то нанесення сублімаційним друком можливо виключно на тканинах світлих відтінків, що містять не менше 70% синтетичних волокон.

Термотрансферний друк

Друк на текстилі цим способом суттєво не відрізняється від сублімації – також використовується проміжний етап переносу за допомогою спеціальної плівки. Віддзеркалений напис або малюнок формується та ріжеться плоттером, а потім закріплюється під впливом гарячої плити пресу. Маючи необхідність надрукувати одно або двоколірний принт – це найшвидший та найпростіший спосіб. Плівки для термотрансферу мають широку палітру кольорів та різні фактури. Для цього способу нанесення рекомендовано використовувати натуральні тканини, або такі, що не розплавляться під дією високих температур. Прати готовий виріб потрібно навиворіт за температури не більш ніж 30 градусів.

Шовкотрафаретний друк

Метод нанесення шовкодруком вважається найстарішим та бере свій початок ще в Стародавньому Китаї. З тих часів змінилися технології, але принцип друку залишився той самий. Фарбу наносять на виріб використовуючи трафаретні сітки. Для кожного кольору потрібно виготовити власне сито, відповідно до елементу малюнка і саме кількість кольорів впливає на остаточну вартість. Цей спосіб найкраще підходить для тиражів від 50-100 одиниць. Друк через трафарет дозволяє відтворити дрібні деталі зображення, що не зіпсуються з часом, завдяки наскрізному профарбовуванню волокон.

Нанесення зображень – швидкий і доступний для будь-якого формату бізнесу спосіб реалізувати задуману ідею. Але тут важливо розуміти, що не існує кращої технології. Для кожного виду виробів підбирається своя методика друку. Нюансів, що можуть вплинути на кінцевий результат – безліч. Маючи необхідність у виготовленні промо текстилю, корпоративного або форменого одягу, футболок для співробітників, найкращим рішенням буде звернутись за консультацією до професіоналів.

Категорії : Статті