Тренди рекламної продукції літа 2020 року

Рекламні сувеніри — невід’ємна частина просування бренду на ринку. Використання промо товарів — один зі способів представлення компанії перед громадськістю. Нанесення логотипу, можливо, майже на всі товари, що використовуються в побуті. Ось тут і постає питання у виборі продукції, що завоює прихильність клієнтів та представить компанію якнайкраще на фоні конкурентів.

Мабуть, кожен погодиться, що цьогорічні плани закупівель зазнали коректив через пандемію COVID-19. Засоби індивідуального захисту, антисептики, робота з дому — сьогоднішні реалії, що минулого року могли б здатися лише вигадкою. Значно зменшилася кількість профільних виставок та спеціалізованих заходів. Усі з нетерпінням чекають повернення до звичного ритму життя та турбуються про якісні промо-матеріали.

Цікавою новинкою цього року стали ручки з антибактеріальним покриттям «safe touch», біостатичний ефект пластику, з якого виготовлена ручка залишається впродовж усього терміну її використання.

Засоби індивідуального захисту теж стають персоналізованими в багатьох компаній. Бавовняні багаторазові маски з нанесенням лого — запит від клієнтів, що набуває популярності з кожним тижнем, адже в реаліях «адаптивного» карантину багато підприємств таким способом дбають про безпеку своїх працівників.

Корисним подарунком для колег та партнерів завжди були електронні девайси. Залишатися на зв’язку поза офісом та потурбуватися про збереження інформації в електронному вигляді допоможуть павербанки та usb-накопичувачі з логотипом компанії.

Категорії : Статті